Monday 10 September 2012

Azzarina Roslie ♥

hai .. bila datang mood nak tulis blog , rasa sejam sekali nak update .. haha .. cewi sunggoh -.- 
point aku meng-update blog adalah untuk membalas budi .. rasa nak sepak muka sendiri -.- .. ok serious ! memang nak membalas budi .. azza update blog die pasal aku .. but unfortunately , blog itu azza tak bagi dedahkan sebab dia inginkan privacy .. haha .. ok x pe .. aku copy je la ek , but serious , ini copy , x de ubah suai .. haha ..
NURUL NAJWA (NOMI)
XOXO..gossip girlssss..

haha NOMI memang tempat aku nak bergossip..x sah nak bergossip kalau tak de nomi!

she's strong..she know exactly bile die kene kuat untuk org lain..yuppp..paham x??
kalau something jadi kat kawan2 NOMI, die tak kan diam je..kalau sorang down, die yg excited nak tolong..haha..senang cerite cam ni lah,,kalau aku ade problem, die tak kan duduk diam je..mest die buat something..same ade nak bagi aku happy,relieve or lupekan je problem tuh..these are some examples:


  • ajak tengok movie
  • gossip pasal hot seniors
  • ajak makan maggie ramai2 - nomi sponsor
  • tengok movie kat laptop Nomi - pun nomi sponsor jugak
  • dengar lagu korea
  • makan nasi lemak cik nah sorang 2 bungkus..
  • usha2 tutorial shawl
  • sembang2 je sampai pecah perut..(so selagi x pecah mmg x stop)
that's why rase secure gile bile ade dengan NOMI..;))

contoh seterusnyaaaa..rase selamat je bile NOMI yang post pic aku buruk2 cam ni -,-(siap la kau nomi)haha.. 
 aku penah ade real big issue dengan sorang mamat (jerk)-oopss sorry- and nomi la yang tolong..die dengar je ape aku nak story walaupun aku tau, mmg bosan gile story aku tuhh..btw,,,nomi yang nasihat aku suruh g belasah sape2 yang berani buat jahat2 kat aku..hahaha - tapi memang x la nak buat betul2... ... ade banyak sangat jadi time kat maktab dulu (tu je la pun boleh spend masa sama2) so leceh nak story satu2..tapi di setiap satu memory ada nomi! <3  
AWANG, jejaka paling HOT kat maktab (tukang kutip sampah) telah dengan 'langsi'nya mencuri barang2 budak blog kitorang-phone and duit aku RM80 hilang..duit nomi pun hilang..etc...BANYAK kottt! tapi disebalik kekalutan kitorang,reaction nomi yang paling aku ingat..die cool je..she's like ''kawan2 aku ngah glabah x kan aku nak tambah cuak lagi''...<3 <3 kire macam lepas graduate dari maktb, aku paling selalu contact ngan nomi..even saket perut pun die tau-hek eleh' hahapsssttt..actually ak create account blogger pun encouraged by her!even twitter -,-<3 <3 <3aku x jumpe sape2 yang boleh ganti tempat NOMI..the one and ONLY... 
hehe .. itu lah yang azza tulis about me .. and now ..

AZZARINA ROSLIE (AZZA)


azza .. haha .. baru nak mula aku dah gelak .. azza memang gila dan semua akan gila kalau ikut dia .. tapi very kind , brilliant , lovely .. *vomit*  .. gurau2 .. 

azza species yang suka mengadu .. kalau ada masalah .. tergedek2 lari turun kat unit (rumah) aku .. antara dua la .. sama ada jumpa aku tak pun zehan .. datang2 je .. dia akan lompat naik atas katil .. haha .. itu yang aku tak boleh lupa pasal azza .. even her bed was awesome .. haha.. 

masa dah nak dekat SPM , suddenly we became close .. haha .. aku tak tawu lah kalau azza rapat dengan aku sebab nak tengok movie je ke ape kan .. haha .. tapi betul la ~~ rapat , tengok movie , main , bergossip , make up2 , totu2 shawl , outing (actually fly -.- ) .. 

azza ni bijak .. aku tak tawu bila dia study .. main je banyak .. but dia straight As .. haha .. masa tahu result , die menagis2 .. masa tu belum keluar lagi result , cikgu yang bagi tahu .. lucu gila  .. tersandar kat dinding triak punya pasal ..

pastu azza berani .. kalau bab langgar2 peraturan nih , bagi la kat dia .. tapi syiok langgar rule .. benda tu akan jadi kenangan paling manis la .. as we knew , peraturan dibuat untuk dilanggar .. hee .. paling aku ingat kalau tak pegi prep .. duduk kat bilik senyap2 , bukak movie , buat maggi .. bila semua orang balik prep .. buat2 macam pegi prep , turun beli air kat abang halim .. pftt .. jahat .. besok bangun lambat , naik kedai cik ana makan nasi lemak plus roti canai plak .. haha .. awesome kan ? well ~~


best , banyak "game" yang tercipta bila duduk dengan azza nih .. haha .. sayang hang gila azza .. nanti dah pergi US , jangan lupa aku babe .. kalau nak kahwin dengan AWANG , jangan lupa jemput aku .. kalau aku ada kat mesir masa tu , nescaya akan ku pulang di hari pernikahan mu .. haha .. *mesti azza nak celop kepala aku dalam ammonia*

bye azza , assalamualaikum , ilalliqa'


No comments:

Post a Comment

hye..jom comment post boolat

 
Tempelate Designed by Najwa | Copyright-2011 Protected | Infinite
fly to the moon