Tuesday 22 May 2012

lembut kan tangan sakti aku ?


haha .. title tu merapu tu . hari ni , aku siapkan benda yang aku tak sangka aku boleh siapkan . terharu mak mentua aku tengok . aww ~~ . actually tak da la awesome sangat ! haha .. first try ma ~~ tapi boleh la ..

 TADA !!



ni la dye .. ID card holder .. haha .. hand made okay gayah .... haaa ... kelas tak aku uoolllsss ? haha .. joking3 ! :)  memandangkan , ni first time aku membuang tebiat dengan melakukan ini semua ,sedikit kecelakaan (sinetron gituuu......) telah berlaku .. terima kasih kepada hot glue gum kerana berbesar hati menitik atas jari aku yang gebu gebas .. haha .. kalau aku cabut , maka tercabut la kulit ku , lantas aku biar kan beliau tertanggal sendiri , mungkin besok .. >.< .. 



actually bende ni ade dua because aku nak bagi kat my most cutest new housemate in Tanta .. haha ..  INTAN SYAMIMI BINTI SYUKRI :) 

to MIMI : hye babe .. nomie buat kan the hot pink tu for you .. hehe .. saje je .. really sorry sebab ade la cacat cela as ni first time nomie buat craft yang memerlukan kesabaran yang terpaling amat tinggi .. terer x ? terer x ? hehe ..  nanti kalau keadaan mengizinkan , kita gantung ID card dalam ni taw .. :)  hehe .. hope mimi suka :) mimi choose hot pink kan when i asked you which type of pink do you like most .. hehe .. :)

this one is yours ,  mimi :)





this one is mine , nomie 






sambung balik ... to mimi : hope kita boleh jadi kawan yang ngetoooppp .. haha .. kalau susah same2 , senang pun same2 .. study , makan , shopping , jalan2 , sesama .. can ? hehe .. dekat sana nanti nomie mana ada sape2 .. hehe sedih tak ? dush dush .. kesat ayaq mataaa .. :) bye mimi <3

haaaaaaaaaaaa ... sat3 ! lupa pulak .. gambar tu pakai camera cikai ja .. so , hasilnya malap je la :p


assalamualaikum , ilalliqa'



2 comments:

  1. mimi terharu dekat entry nomie yg nie :') *sambil kesat air mata .
    aha , thank you nomie :D

    ReplyDelete

hye..jom comment post boolat

 
Tempelate Designed by Najwa | Copyright-2011 Protected | Infinite
fly to the moon