Sunday 27 May 2012

kenapa macam aku sorang ja ? huahuahua


kenapa la aku sorang je yang kalut malut sangat ? padahal lagi 3 bulan .. and LEBIH aku rasa .. haha .. dah be'at (tabiat) dah ready awal2 .. actually ni be'at mak aku .. haha .. aku follow on call je .. haha .. its actually about preparation nak ke tuttt .. haha .. egypt laa .. semua dah ready , ada kawan2 aku tak start lagi .. aku je yang semangat waja .. keh3 :)

 tapi tak pe jugak , at least semua ready .. tinggal luggage .. tuh pon sebab nak make sure barang2 tuh diangkot macam mana .. so , aku plan .. 1 luggage besar sekali and 1 hiking bag for hand carry .. macam tak cukup kan ? actually aku pon rasa macam tu .. hak3 .. tengok ni :

EGYPT AIR 
cargo - 23kg , hand carry - 8kg 

OMAN AIR
cargo - 30kg , hand carry - 7kg

hurmmm .. aku rasa better Oman Air kan ? kalau lebih jumlah ke , berat ke , saiz ke ade la charge .. RM50++ ... mati la mak pak aku .. haha .. :) hurm .. x pe2 .. nanti kemas , nampak la .. haha ..

lagi satu , kasut hitam .. hurm .. memang perlu tapi untuk majlis formal .. sneakers dah 3, running shoes 1 , selipar 2 .. hurm , so beli kat sana je la ek ? mak aku dah plan , semua yang nak bawak semua dalam satu kotak .. termasok la belanga segala bagai .. biarkan , sbb benda2 tu cilok kat rumah ni ja haa .. kalau tak muat , tinggal .. aku beli kat sana .. 

baju etc memang no prob .. yang ade prob ni .. barang letrik and keperluan lain =..=' .. mak aku orang paling semangat , cadar pon tempah segala .. haha .. mmg penuh la luggage aku .. full !! haha .. 

tak pe masih boleh berfikir ..ada 3 bulan++ lagi .. haha ..
by the way thank for silent readers and follower .. :)

assalamualaikum , ilalliqa' 




No comments:

Post a Comment

hye..jom comment post boolat

 
Tempelate Designed by Najwa | Copyright-2011 Protected | Infinite
fly to the moon