Monday 21 May 2012

ke - excited - tan memuncak lagi



like this uncountable-ly .. haha .. credit to senior in faculty of dentistry , tanta university .. really help .. dah boleh imagine how is tanta look like .. memang ada can la eden nak kuruih ni haaa .. haha .. tak pe . take it as a challenge .. wuhuu ~~~ seronok lah .. cant wait for it .. :)

like the paddy field scenery much .. aku kempunan nak shoot dekat sawah padi .. kat malaysia ni , bila nampak sawah mesti kat highway .. tak kan nak stop kereta just for sawah padiiiiiiiiiiiiiiii .. memang mintak kaki la kan ..

aku decide nak jadikan baju kurung as uniform for classes .. haha .. lepas tengok this video agak berfikir panjang la .. >.<  

by the way .. haaa .. hot story petang  tadi , aku makan karipap , ENAM ketul .. tak payah nak amazed sangat sebab melalui capacity badan aku ni pun semua makhluk dalam semua planet taw , aku mampu melakukan nya .. dan aku makan dalam LIMA ketul ubi genggam  ! sape tahu ? tak tahu sudah ! haha ..



abai kan karipap yang scary ni . :)



bukan cokodok laaaaaaa .. aisshh =..= haha .. okay2 .. aku bagi real punya gamba , okay ? oh yeah ! 
adek aku cakap macam ta*k BAMBINO


ha ni .......................... sedap taw ! esok beli lagi ! hehe ..


najwa memang makan dan makan dan makan dan gemuk untuk hidup yang riang ria raya :) haa .. thank for the silents reader and followers ;)

assalamualaikum , illalliqa ..






 

No comments:

Post a Comment

hye..jom comment post boolat

 
Tempelate Designed by Najwa | Copyright-2011 Protected | Infinite
fly to the moon