Sunday 20 May 2012


di malam yang hebing hiba ni kan , terajin nak update blog yang cute ni . adek aku yang buat actually . thank alot . muah siket . haha . okay ! cukup3 . malam2 yang free ni , seronok tengok profile manusia pelik . baik perempuan baik lelaki . 



secara umum nye la , aku pelik bila seseorang makhluk tuhan yang paling seksi ni , meng-upload gambar beliau dengan rasa senang hati . gamba tersebut selalunya berbentuk aneh seperti bahagian mulut diitikan . yang laki pun ade spesies ni . Ya Allah , kan muka dah cantik kalau senyum elok2 . lepas tu caption sangat lah mencabar IQ aku "sorry lah , aku tak comel macam korang" . =..=' . once orang semua komen "kau comel la , serious.." hurm , lepas tu buat ayat touching , ayat berterima kasih etc . bagi aku la kan , lebih baik caption tuh ditukar , kalau tak nak tukar bentuk aneh dimulut tu pun . 






nasihat aku dari hati yang tulus ikhlas (ayat kad raya ) , aku nasihat kan supaya bergambar dengan cara yang lebih baik . kalau pakai tudung pun pose nye menghairahkan , x boleh jugak . ni nasihat untuk diri sendiri jugak yang sentiasa melakukan khilaf . okay ? oh yeay !









assalamualaikum , illaliqa'

No comments:

Post a Comment

hye..jom comment post boolat

 
Tempelate Designed by Najwa | Copyright-2011 Protected | Infinite
fly to the moon