Monday 18 June 2012


hai anda dan andi .. haha .. lama tak menjengah blog .. fuh .. fuh .. habuk .. haha .. ahad lepas tengok SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN ... sangat best ! actually the exact plan nak pegi ADTEC , jelajah janji ditepati .. tapi memandangkan cuaca sangatlah panas , dan tak ada aaron aziz dekat situ .. so niat terbatal lalu kaki ini mengorak langkah dengan semangat yang membara untuk ke Taiping Sentral .. haha .. over aku ! =..="



ok .. cerita ni tersangat la best .. SANGAT ok .. dah kalau orang yang tak suka tengok cerita inggeris macam aku ni cakap best , confirm la best .. no worries .. haha .. aku asyik wonder je dalam panggung tu , bila lah pembikin2 flem kat Malaysia ku yang tercinta ni nak cuba cerita2 macam ni instead of cerita mat rempit , bohsia , hantu yang errr .. and so on ?? entoh le .. memang aku tak kan la lepas2 ni pegi wayang just nak tengok filem melayu sebab after a week , akan keluar kat web2 , youtube .. no use ! haha .. membazir senang cerita .. >.<

aku memang impressed giloss tengok ini cerita .. aku dok pikir macam mana lah omputih buat macam tu , sampai mimpi2 .. over kan ? yes aku taw sebab before ni aku penggemar filem Melayu .. tapi selepas dihasut , dah berpindah minat tu .. haha .. so , as we know , filem Melayu mana ada macam effect yang buat aku ternganga sampai abang wayang tu terpaksa datang , suruh aku tutup mulut sebab kilauan gigi aku mengganggu semua pononton .. haha .. dah3 .. merapu banyak aku ni .. haha

jangan lupa pergi tengok taw ! RM9 jaaa ... :)

assalamualaikum
ilalliqa'

No comments:

Post a Comment

hye..jom comment post boolat

 
Tempelate Designed by Najwa | Copyright-2011 Protected | Infinite
fly to the moon